مين هو أحمد طه المكاوي | رائد رؤية ريادية وخبير تسويق

أحمد طه المكاوي، ده واحد من الشباب المصريين اللي حققوا نجاح كبير في مجالي ريادة الأعمال والتسويق. مكاوي عنده مسيرة مهنية رائعة مليئة بالإنجازات، وده خلاه واحد من أهم الشخصيات اللي بتلهم الشباب في المنطقة.

خليج الفرص

 

واحد من أهم إنجازات مكاوي هو إنشاء موقع خليج الفرص الموقع ده بيوفر معلومات عن الفرص المتاحة في دول الخليج، وده بيسهل على الطلاب والخريجين البحث عن فرص عمل أو دراسة في المنطقة. وكمان مننساش موقعة للمنح وفرص العمل وال بيعتبر واحد من أفضل مواقع المنح في الوطن العربي وهو موقع منح مكاويات.

مكاوي كان عنده رؤية واضحة لخليج الفرص. هو أراد إنشاء موقع يوفر أكثر من مجرد معلومات، لكنه يعزز أيضًا الاتصالات والنمو بين دول الخليج وكندا. مكاوي أراد أن يكون الموقع ده مصدرًا للإلهام والدعم للطلاب والخريجين اللي عايزين يحققوا أحلامهم.

خبير تسويق

 

أحمد المكاوي كمان متمكن جدًا في مجال التسويق. هو عمل مع مجموعة من الشركات الكبيرة، وساعدهم على تحقيق نجاح كبير في حملاتهم التسويقية.

مكاوي عنده أسلوب تسويقي مبتكر وخلاق. هو بيعرف إزاي يوصل للجمهور المستهدف ويؤثر عليه. مكاوي كمان بيهتم بقياس النتائج، عشان يقدر يحسن حملاته التسويقية باستمرار.

رحلة النجاح

 

تعتبر رحلة مكاوي شهادة على الصمود والرؤية والتفاني للنجاح. وإنجازاته في ريادة الأعمال والتسويق كمان مستمرة في إلهام الجيل الجديد من الشباب.

التواصل مع أحمد طه المكاوي

 

لو بتبحث عن الإلهام أو استكشاف الفرص في الخليج وكندا، اتواصل مع أحمد المكاوي و تابع رحلته على لينكد إن وخليك مطلع على أحدث مقالاته، وكمان ممكن تتواصل معاه عن طريق الانستجرام والفيسبوك وتويتر عن طريق انك تبحث عن الأي دي بتاعه: ahmetmekawy

ahmed salem

مؤسسة مجلة كيميت الآن، حاصلة على درجة الماجستير، مؤمنة بالحريات والإنسانية، مهتمة بنشر الاخبار علي مستوي العالم ، فكما يقال أن القلم أقوى من السيف.

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى